Városlista
2024. július 24, szerda - Kinga, Kincső

Hírek

2023. Október 27. 06:05, péntek | PR

A reklámszakma nagyágyúival érkezik az idei BrandFestival

A reklámszakma nagyágyúival érkezik az idei BrandFestival

Számos nemzetközi szakember osztja meg a tapasztalatait a polikrízisről és a digitális-transzformációról

Infláció, növekvő energiaárak, nyersanyaghiány, háború és még sorolhatnánk. A folyamatos válságjelenségek, azaz a polikrízis korszakában korábban sosem tapasztalt mennyiségű nyomás helyezedik a vállalatvezetőkre. Azonban az egyre fokozódó instabilitásban egy dolog biztos: a jó vezető nyomás alatt képes a legjobban teljesíteni, biztosítva nemcsak a piaci stabilitást, hanem az egyre növekvő prosperálást is.

Éppen ezért a 2023-as BrandFestival minden idők egyik legjobb előadói felhozatalának segítségével járja körbe a legaktuálisabb válságjelenségeket, illetve marketing- és menedzsmenttrendeket, hogy a napjaink zavaros valóságában is világosan lássuk döntéseink következményeit.

Daniel Verten: Synthesia.io, VP Strategy
A Synthesia-t 2017-ben egy UCL-ből, Stanfordból, TUM-ből és Cambridge-ből származó AI-kutatókból és vállalkozókból álló csapat alapította. Küldetésük, hogy mindenki számára elérhetővé tegyék a videós tartalmak készítését - kamerák, mikrofonok és stúdiók nélkül. Az AI használatával gyökeresen megváltoztatták a content gyártás folyamatát, utat engedve az emberi kreativitásnak.
Napjainkban olyan vezető vállalatok alkalmazzák a Synthesia szolgáltatását, mint a BSH Home Appliences vagy a Xerox. Használatával pedig jelentős költség- és időmegtakarítást érnek el.

Javier Quintero: a GUT Buenos Aires stratégiai igazgatója
A GUT kreatívipari gamechanger, technológia-vezérelt reklámvállalat, a digitális és kreatív innováció élvonalában dolgozik. A reklámügynökségi csoport 2023-ban a Cannes Lions-on „Az Év Független Ügynökségi Hálózata”, a buenos airesi irodájuk pedig „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. Hitvallásuk szerint a hatékony kommunikáció legfontosabb összetevői az adat, a látvány és a technológia. Ezek kombinációival lehet az ügyfelek céljainak megfelelő merész és innovatív megoldásokat megtalálni, együttes használatukkal hozhatók létre igazán sikeres kampányok.
Egyik legismertebb alkotásuk a Stella Artois-nak készített kampány, melynek keretében műalkotásokat kutattak és vizsgáltak, hogy felleljék a márka termékeit. Olyan algoritmust fejlesztettek, amely a németalföldi festmények digitális archivumait vizsgálta, így ki tudták szűrni azokat az alkotásokat, melyek feltehetőleg Stella Artois terméket ábrázolnak.

Clare Hutchinson: a VCCP London kreatív ügynökség vezető stratégája
A VCCP a design-központú gondolkodók alkotóműhelye. Fő profiljuk az élményalapú kommunikáció tervezés- és fejlesztés. A VCCP által fejlesztett kreatív platformok a márka belső értékeit helyezik a középpontba, s ezáltal hoznak létre egy design- és élményalapú kommunikációs modellt. Mindez hatalmas kompetitív előnyt nyújt a branding területén. Mottójuk: „Csak akkor működik, ha minden működik!” – éppen ezért nem csupán reklámozással foglalkoznak.
Ügyfeleik közé olyan ismert márkák tartoznak, mint: a Danone, a Diesel, a Gap, az IBM, a Lacoste, a Diageo, az AstraZeneca, a Renault, a Sephora, a Cadbury, a Müller, a Domino’s és az easyJet.

BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER
2 nap, 100+ előadó, 700 regisztráció, 22 év. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozójára 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban kerül sor. Az eseményen nemzetközi szakemberek és hazai előadók a polikrízis és a digitális transzformáció alapgondolatok mentén elemzik a jövőt formáló folyamatokat.

Címkék: brandfestival

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését

2024. Június 19. 15:29, szerda | PR

Csokoládégyárat őriznek és takarítanak

Többkörös pályázaton ismét el nyerte a szerencsi és a miskolci Nestlé gyártelepek takarítását, biztonsági őrzését és a létesítmények külterületeinek gondozását a Jánosik és Társai Kft.