Városlista
2024. december 26, csütörtök - KARÁCSONY

Hírek

2018. Május 25. 16:33, péntek | PR

A sikeres linképítés titka

A sikeres linképítés titka

Előfordul, hogy gyakran azt gondoljuk, hogy a helyezésünket egy tartalom jelentősen képes megnövelni, ha virális lesz.

A legtöbb esetben ez önmagában még nem elég, hiszen más kihívásoknak is meg kell felelniük, amennyiben erre és ilyen tartalomra alapozzunk a sikert, ekkor válik ugyanis igazán fontossá hogyan építjük fel a linket.

Egyetlen virális tartalomra építeni tehát nem érdemes. Azonban, ha már megkezdett linképítő folyamat része a tartalom, amelyben nagyszámú tartalomhoz nagyszámú linket csatolunk, abban az esetben számíthatunk arra, hogy az értékek növekvő trendet mutatnak, így válik láthatóvá a sikeres linképítés eredménye. A fókusz a „trend” szóra helyeződik, ha kiugró növekedést várunk egy virális tartalomtól, előfordul, hogy a kevésbé kiugró, folyamatosan és jó irányba haladó trendeket nem vesszük figyelembe, ez miatt gondolhatjuk azt, hogy nem működik a linképítés megfelelően.

Négy pontot érdemes figyelembe venni a sikeres linképítés és a domaineken tapasztalható helyezésekre tett hatás szempontjából: miért néz ki úgy a valódi siker, ahogy, valódi siker jellemzői, egyéb faktorok, amelyeket figyelembe kell venni, hogyan fejleszthetjük hozzáállásunkat. Egy olyan cég a Simply Business, ahol a linképítés látszólag nem működik, de ha a valódi sikert figyelembe vesszük, elmondhatjuk, hogy hatékony a módszer. A tartalmat vizsgálva elmondható, hogy az egyik ilyen módszer 1466 domaint mutat be, ezt 19 önálló tartalom létrehozására építették nagyjából három év alatt.

A félreértést az okozhatja, hogy az elképzelés szerint a tartalomhoz csatolt nagy mennyiségű domain például akár három hónap alatt ugrásszerű emelkedést hozhat a helyezésben. Ez azonban a folyamat működését nem fedi le pontosan, hiszen a sikered módszer az, ha több domaint kapcsolunk több tartalomhoz, és figyelembe vesszük, hogy az idő múlásával növekedés látható a helyezésben. A helyezésben és az organikus forgalomban ugrásnak kell jelentkeznie az elképzelés szerint három hónappal azután, hogy a tartalom kikerült.

A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek számára nyilvánvaló, hogy a helyezés, egy virális tartalom, a sok megosztás a közösségi médiában, nem elég ahhoz, hogy a bevétel és az organikus forgalom növekedjen, de sok ember számára ez tűnik értelemszerűnek. A helyezésünket a konkurencia aktivitása, a SERP változásai, a fizetett eredmények elhelyezkedései is befolyásolhatják.

Ezek érdekelhetnek még

2024. December 23. 13:26, hétfő | PR

Inflációs fordulat a magyarok körében

csökkent a jelentős drágulást érzékelő középkorúak aránya

2024. December 12. 19:55, csütörtök | PR

Fókuszban az Oktatás a Jánosik és Társai Kft.-nél

„Az innováció és a folyamatos fejlődés központi szerepet játszik a Jánosik és Társai Kft. életében.

2024. December 06. 13:04, péntek | PR

Újabb meredek emelkedés, élen az Apple Pay

kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom

2024. December 03. 16:33, kedd | PR

Kreatin – az alváshiány okozta gondokat is enyhíti

Széles körben eddig a kreatin teljesítményfokozó hatása volt ismert, több kutatás azonban megállapította, hogy a táplálékkiegészítő csökkenti az alváshiányból fakadó problémát és javítja a koncentrációt.