Hírek
2018. Május 25. 16:33, péntek | PR
A sikeres linképítés titka

Előfordul, hogy gyakran azt gondoljuk, hogy a helyezésünket egy tartalom jelentősen képes megnövelni, ha virális lesz.
A legtöbb esetben ez önmagában még nem elég, hiszen más kihívásoknak is meg kell felelniük, amennyiben erre és ilyen tartalomra alapozzunk a sikert, ekkor válik ugyanis igazán fontossá hogyan építjük fel a linket.
Egyetlen virális tartalomra építeni tehát nem érdemes. Azonban, ha már megkezdett linképítő folyamat része a tartalom, amelyben nagyszámú tartalomhoz nagyszámú linket csatolunk, abban az esetben számíthatunk arra, hogy az értékek növekvő trendet mutatnak, így válik láthatóvá a sikeres linképítés eredménye. A fókusz a „trend” szóra helyeződik, ha kiugró növekedést várunk egy virális tartalomtól, előfordul, hogy a kevésbé kiugró, folyamatosan és jó irányba haladó trendeket nem vesszük figyelembe, ez miatt gondolhatjuk azt, hogy nem működik a linképítés megfelelően.
Négy pontot érdemes figyelembe venni a sikeres linképítés és a domaineken tapasztalható helyezésekre tett hatás szempontjából: miért néz ki úgy a valódi siker, ahogy, valódi siker jellemzői, egyéb faktorok, amelyeket figyelembe kell venni, hogyan fejleszthetjük hozzáállásunkat. Egy olyan cég a Simply Business, ahol a linképítés látszólag nem működik, de ha a valódi sikert figyelembe vesszük, elmondhatjuk, hogy hatékony a módszer. A tartalmat vizsgálva elmondható, hogy az egyik ilyen módszer 1466 domaint mutat be, ezt 19 önálló tartalom létrehozására építették nagyjából három év alatt.
A félreértést az okozhatja, hogy az elképzelés szerint a tartalomhoz csatolt nagy mennyiségű domain például akár három hónap alatt ugrásszerű emelkedést hozhat a helyezésben. Ez azonban a folyamat működését nem fedi le pontosan, hiszen a sikered módszer az, ha több domaint kapcsolunk több tartalomhoz, és figyelembe vesszük, hogy az idő múlásával növekedés látható a helyezésben. A helyezésben és az organikus forgalomban ugrásnak kell jelentkeznie az elképzelés szerint három hónappal azután, hogy a tartalom kikerült.
A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek számára nyilvánvaló, hogy a helyezés, egy virális tartalom, a sok megosztás a közösségi médiában, nem elég ahhoz, hogy a bevétel és az organikus forgalom növekedjen, de sok ember számára ez tűnik értelemszerűnek. A helyezésünket a konkurencia aktivitása, a SERP változásai, a fizetett eredmények elhelyezkedései is befolyásolhatják.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 14. 16:07, hétfő | PR
Kertészeti munkát nyert a Jánosik Kft. a Kazinczy Emlékparkban
Ismét megbízást kapott a Jánosik és Társai Kft. a sátoraljaújhelyi Kazinczy Emlékpark területén, a park gondozási munkálatainak ellátására, egy újabb, nyílt közbeszerzési eljárás eredményeként.
2025. Július 03. 16:43, csütörtök | PR
Időjósból időutazó: Németh Lajos a Szigetvári Várban kalandozott ,Vitézzé avatták
A Szigetvári Zrínyi Vár falai között barangolt a népszerű meteorológus Zrínyi Miklós nyomában. Hiteles, szórakoztató élményeken keresztül mutatta be elődjeink történelmi örökségét!
2025. Július 03. 16:28, csütörtök | PR
Németh Lajos jelenti: „A Szigetvári Gyógyfürdő fölött, mindig ragyog az ég!”
Németh Lajos, a Szigetvári Gyógyfürdő vendégeként kutatta a fürdő látható és láthatatlan kincseit és csodáit.
2025. Június 30. 14:55, hétfő | PR
Összefogás a fővárossal a klímasemlegesség jegyében
az együttműködés célja a fenntartható fejlődés és innováció elősegítése