Hírek
2018. Április 24. 15:51, kedd | PR
Facebook hirdetés tippek
Amennyiben vállalkozásod már rendelkezik saját Facebook oldallal, itt az ideje, hogy hirdetések is készüljenek hozzá, hogy a megfelelő embereket elérd vele, ezáltal növeld a forgalmat.
Nézzünk néhány tippet a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban. Lehetőséged van a Hirdetéskezelőben új kampányok létrehozására, de ehhez először a marketingcélokat kell megadnod, amelyek a következők lehetnek:
• Ismertség: Márkaismertség/Elérés
• Megfontolás: Forgalom/Aktivitás/Alkalmazástelepítések/Videómegtekintések/Érdeklődőkeresés/Üzenetek
• Konverzió: Konverziók/Termékkatalógus alapján történő értékesítés/Boltfelkeresések
Azt a tevékenységet jelenti a hirdetés célja, amire a hirdetéseid megtekintőit szeretnéd ösztönözni. Ha Ismertség alkategóriából választasz, akkor azt a célt tűzöd ki ezáltal, hogy a márkádat ismerjék meg, felkeltsd az érdeklődést a termék vagy szolgáltatásod iránt. Arra szolgálnak a megfontolás kategóriái, hogy a látogató egy lépéssel közelebb kerüljön az ügyféllé váláshoz, azaz megfontolja, hogy kapcsolatba lépjen a céggel és adott esetben erről tájékozódik. Ez lehet egy videó megtekintése, vagy weboldal meglátogatása. A Konverzióba olyan célok tartoznak bele, amelyek a látogatót arra ösztönzik, hogy ne csak ismerje és érdeklődjön a cég iránt, de vásárlásra is buzdítja.
A Facebook automatikusan a kiválasztott célhoz fogja optimalizálni a hirdetés további funkcióit. A Facebook átirányít a Hirdetéssorozat létrehozása felületre a Folytatás gomb után. A kampányon belül hirdetéssorozatot készíthetünk, amibe több önálló hirdetés is tartozhat. Több fontos adatot kell megadni ezen a szinten, mint például a költségkeret és az elérni kívánt célközönség. A célközönségnél helyet, országot, várost adhatunk meg a gombostű lerakásával, de életkort, nemet és nyelvet is megadhatunk. A Részletes Célzással demográfiai adatok, érdeklődés és magatartások alapján le tudjuk szűkíteni a kívánt célcsoportot. A Célközönség oszlop segít, hogy mennyire konkrét vagy széles az a célcsoport és a Facebook számításai alapján mennyi felhasználó tartozik ide.
Lehetőség van a költségkeretnél napi és teljes élettartamra vonatkozó összeg megadására is a Facebook hirdetéseid kapcsán, amíg a hirdetésed aktív. Az ütemezésnél azt az időt állíthatod be, ameddig szeretnéd, hogy a hirdetésed megjelenjen.
Ha úgy érzed, hogy az itt leírtak túl bonyolultak és túl sok időt vennének igénybe részedről, ennek ellenére mégis szeretnél hirdetni, arra is van megoldás. Fordulj bizalommal a White Elephant Media csapatához, akik szakértőként örömmel elvégzik helyetted ezt a macerás feladatot.
Ezek érdekelhetnek még
2024. December 12. 19:55, csütörtök | PR
Fókuszban az Oktatás a Jánosik és Társai Kft.-nél
„Az innováció és a folyamatos fejlődés központi szerepet játszik a Jánosik és Társai Kft. életében.
2024. December 06. 13:04, péntek | PR
Újabb meredek emelkedés, élen az Apple Pay
kétéves összevetésben 180 százalékkal nőtt az okostelefonos fizetésekhez köthető forgalom
2024. December 03. 16:33, kedd | PR
Kreatin – az alváshiány okozta gondokat is enyhíti
Széles körben eddig a kreatin teljesítményfokozó hatása volt ismert, több kutatás azonban megállapította, hogy a táplálékkiegészítő csökkenti az alváshiányból fakadó problémát és javítja a koncentrációt.
2024. December 02. 19:19, hétfő | PR
Hogyan optimalizálhatjuk a karácsonyi bevásárlást?
a jól használt mesterséges intelligencia időt és pénzt takarít meg számunkra