Városlista
2025. december 14, vasárnap - Szilárda

Hírek

2018. Április 24. 15:51, kedd | PR

Facebook hirdetés tippek

Facebook hirdetés tippek

Amennyiben vállalkozásod már rendelkezik saját Facebook oldallal, itt az ideje, hogy hirdetések is készüljenek hozzá, hogy a megfelelő embereket elérd vele, ezáltal növeld a forgalmat.

Nézzünk néhány tippet a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban. Lehetőséged van a Hirdetéskezelőben új kampányok létrehozására, de ehhez először a marketingcélokat kell megadnod, amelyek a következők lehetnek:


• Ismertség: Márkaismertség/Elérés
• Megfontolás: Forgalom/Aktivitás/Alkalmazástelepítések/Videómegtekintések/Érdeklődőkeresés/Üzenetek
• Konverzió: Konverziók/Termékkatalógus alapján történő értékesítés/Boltfelkeresések

Azt a tevékenységet jelenti a hirdetés célja, amire a hirdetéseid megtekintőit szeretnéd ösztönözni. Ha Ismertség alkategóriából választasz, akkor azt a célt tűzöd ki ezáltal, hogy a márkádat ismerjék meg, felkeltsd az érdeklődést a termék vagy szolgáltatásod iránt. Arra szolgálnak a megfontolás kategóriái, hogy a látogató egy lépéssel közelebb kerüljön az ügyféllé váláshoz, azaz megfontolja, hogy kapcsolatba lépjen a céggel és adott esetben erről tájékozódik. Ez lehet egy videó megtekintése, vagy weboldal meglátogatása. A Konverzióba olyan célok tartoznak bele, amelyek a látogatót arra ösztönzik, hogy ne csak ismerje és érdeklődjön a cég iránt, de vásárlásra is buzdítja.


A Facebook automatikusan a kiválasztott célhoz fogja optimalizálni a hirdetés további funkcióit. A Facebook átirányít a Hirdetéssorozat létrehozása felületre a Folytatás gomb után. A kampányon belül hirdetéssorozatot készíthetünk, amibe több önálló hirdetés is tartozhat. Több fontos adatot kell megadni ezen a szinten, mint például a költségkeret és az elérni kívánt célközönség. A célközönségnél helyet, országot, várost adhatunk meg a gombostű lerakásával, de életkort, nemet és nyelvet is megadhatunk. A Részletes Célzással demográfiai adatok, érdeklődés és magatartások alapján le tudjuk szűkíteni a kívánt célcsoportot. A Célközönség oszlop segít, hogy mennyire konkrét vagy széles az a célcsoport és a Facebook számításai alapján mennyi felhasználó tartozik ide.


Lehetőség van a költségkeretnél napi és teljes élettartamra vonatkozó összeg megadására is a Facebook hirdetéseid kapcsán, amíg a hirdetésed aktív. Az ütemezésnél azt az időt állíthatod be, ameddig szeretnéd, hogy a hirdetésed megjelenjen.
Ha úgy érzed, hogy az itt leírtak túl bonyolultak és túl sok időt vennének igénybe részedről, ennek ellenére mégis szeretnél hirdetni, arra is van megoldás. Fordulj bizalommal a White Elephant Media csapatához, akik szakértőként örömmel elvégzik helyetted ezt a macerás feladatot.

Ezek érdekelhetnek még

2025. December 02. 19:24, kedd | PR

Új app jutalmazza a tudatos vezetést: itt a Drivello

Az új mobilalkalmazás teljesen új szintre emeli a tudatos vezetést. A Drivello a legmodernebb technológiát használja, hogy a sofőrök valós idejű visszajelzést kapjanak vezetési stílusukról

2025. November 25. 09:53, kedd | PR

Fenntarthatóság: enyhülő uniós elvárások, átrendeződő vállalati fókusz

K&H fenntarthatósági index: csak a társadalmi felelősségvállalás nőtt

2025. November 17. 15:39, hétfő | PR

Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége

a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.

2025. November 11. 11:10, kedd | PR

Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”

A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.