Hírek
2013. Február 26. 12:00, kedd |
Belföld
Forrás: saját
Nincs ügyfél az egészségügyben
A gazdaság egyes szektorainak magára találásáról tanúskodnak azok a trendek, amelyek az ügyfélszolgálati rendszereket működtető Tele-Scope hívásai alapján rajzolódnak ki. Az elmúlt időszakban elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek és a közüzemi szolgáltatók dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, ugyanakkor az egészségügy és az állami szféra egyes részei még gyerekcipőben járnak.
“Az ügyfélszolgálati rendszerek aktivitása a gazdaság egyfajta barométere” - mondta Csordás Botond, a Tele-Scope ügyvezető igazgatója. “Pontosan érzékelhető, melyek azok az iparágak, amelyek a korábbi évekhez képest intenzívebb partnerkapcsolat építésbe kezdtek, és hol vannak azok a területek, ahol inkább az ügyfelek kérdéseinek és esetleges panaszainak kezelése dominál. A pénzügyi szférában, a telekommunikációs iparágban és a különböző fogyasztási cikkek területén a márkahűség fontossága felértékelődött, ehhez pedig egyre pontosabb és intenzívebb ügyfél-kapcsolattartásra van szükség.”
6 évvel megalakulását követően, tavalyi 100 millió forintos forgalmával a Tele-Scope a call center piac egyik meghatározó szereplője lett. A JobGrouphoz való tartozás egyben azt is jelenti, hogy a csoport többi tagjának szolgáltatásaival együtt a HR szolgáltatások széles területét tudják lefedni. Ügyfelei között a pénzügy, a telekommunikáció, a kiskereskedelem, a közüzemi szféra cégei valamint a kintlevőség behajtási megbízások szerepelnek.
“Az idei év már a bejövő hívásfogadási feladatokról is szól, ezért építettük ki többnyelvű, 24 órás hívásfogadási szolgáltatásunk szakmai és emberi hátterét. A sikeres bejövő hívásokon emberi sorsok múlhatnak. Egy, a műtétek során is használt orvosi műszereket gyártó cég kapcsán volt olyan hívásunk, amit közvetlenül a műtőből bonyolítottak és a háttérben hallottuk az újraélesztés hangjait. De az is fontos, hogy az Európa legtávolabbi pontjain autózó kamionsofőrök is biztonságban érezhetik magukat, mert meghibásodás esetén azonnal a legközelebbi megfelelő szervizbe tudjuk őket irányítani.” - mondta Csordás Botond.
Elsősorban gazdaságossági okokból a cégek egyre inkább kiszervezik az összetett, nagy bonyolultságú folyamatokat és ezeket az ügyfélszolgálatos cégekre bízzák. Ma már elvárás, hogy ezek a kihelyezett központok képesek legyenek nagy bonyolultságú, intenzív feladatok ellátására is. Mindehhez természetesen jelentős technikai háttérre és jól képzett, több nyelven beszélő, megbízható és hosszú távon lojális munkatársakra van szükség.
“Mi magunkon kezdjük a felelős munkáltatói magatartást. Abban hiszünk, hogy a megfelelő képzéssel, a munka- és kényelmi feltételek biztosításával, az anyagi és emberi megbecsüléssel a legjobb operátorokat vonzzuk magunkhoz és rájuk alapozva lehet kimagasló eredményt elérni. A 2011-ben elnyert, az év call centerének odaítélt díj is ezt igazolta, hiszen az elért ügyfelekre vetítve mi értük el a legmagasabb értékesítési százalékot. Következő tervünk az, hogy egy-két éven belül call centerből már contact centerré, összetett ügyfélkapcsolati ponttá váljunk.” - mondta Csordás Botond.
Változatlanul vannak olyan ágazatok, amelyek szinte egyáltalán nincsenek jelen az ügyfélszolgálatos cégek palettáján. Ide tartoznak például az állami egészségügyi intézmények, az állampolgárok kiszolgálását végző kormányzati és hatósági szervek és a nagy áruházláncok. “Ezek a szereplők jobbára házon belül oldják meg az ügyfelek telefonos és internetes kiszolgálását. Pedig ügyfélként sokan átélhették, hogy egy áruházlánc esetén milyen nehéz a megfelelő termékinformációt megkapni, vagy hogy egy kórház esetében hogyan is történik az időpont egyeztetés. Meggyőződésem, hogy előbb-utóbb ezen a téren is változás lesz és innen is új szereplőkkel is bővülni fog a megbízóink köre” - mondta Csordás Botond.
A JobGroupról
A magyar tulajdonban lévő JobGroup Magyarország egyik vezető HR tanácsadó és szolgáltató cégcsoportja. Az 1992-ben munkaerő közvetítésre és kölcsönzésre alakult Job Kft. előbb a call centereket üzemeltető Tele-Scope-pal bővült, majd a Rehabjob létrejöttével a magyar piacon újdonságszámba menően belevágott a megváltozott munkaképességűek integrálódásának segítésébe. A BrandJob létrejöttével és a TMP Worldwide-hoz történő csatlakozásával a 20 éves JobGroup képes arra, hogy a munkaerő keresésével és megtartásával kapcsolatos szolgáltatások széles körét nyújtsa mind az ép, mind a megváltozott munkaképességű munkavállalók számára. A magyar tulajdonban lévő cégcsoport árbevétele 2012-ben meghaladta az 1 milliárd forintot.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 22. 07:58, péntek | Belföld
Lázár János: Magyarország kormánya a legnagyobb alföldi vasútépítési fejlesztésre készül
2024. November 22. 07:56, péntek | Belföld
Orbán Viktor szerint óriási mértékben sikerült kiszélesíteni Magyarország mozgásterét
Az elmúlt egy évben óriási mértékben sikerült kiszélesíteni Magyarország mozgásterét, elsősorban a nemzetközi politikai térben, ami a határon túli magyar közösségek megerősödését is jelenti
2024. November 22. 07:54, péntek | Belföld
Rogán Antal abban bízik, sokan fogják használni a Digitális Állampolgárság Programot
Abban bízom, hogy a Digitális Állampolgárság Program alkalmazás széles tömegeknek elnyeri a támogatását, sokan fogják használni, mert látni fogják, hogy így egyszerűbb ügyet intézni, magukat azonosítani
2024. November 21. 07:51, csütörtök | Belföld
Szijjártó Péter: Dél-Korea legnagyobb élelmiszeripari cége hazánkban építi fel az első gyárát a régióban
Dél-Korea legnagyobb élelmiszeripari cége Magyarországon építi fel első közép-európai gyárát, kétszáz új munkahelyet teremtve ezzel Dunavarsányban - jelentette be szerdán Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Budapesten.